dijous, 9 d’agost del 2012

Qui sóc

Hola, em dic Jana i tinc 8 anys.
M'agraden els animals i, de mica en mica, aniré penjant informació dels animals que més m'agraden.
També m'agrada dibuixar i us ensenyaré els dibuixos que vaig fent.
Tinc una càmara i m'agrada fer fotos. De tant en tant us n'ensenyaré alguna.
Avui començo aquest bloc. Espero que us agradi molt.

********************************************************************************************************************

Ai, quins records que em venen de quan tenia 8 anys. Bé, hola de nou, em dic Jana (com abans) i tinc 11 anys. Ara estic fent sisè, i he après coses noves que faran que aquest bloc millori molt. Espero que us ho passeu bé llegint les descripcions dels animals que publico i que aprengueu un munt de coses!
A més a més, si em proposeu el vostre animal preferit, el publicaré.
Espero les vostres propostes!
Adéu i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada